Hemma igen!

Chacha! hemma från skolan. Har inte hänt nått alls idag. En helt vanlig tråkig dag. Som vanligt..
Nu ska jag snart sätta mej och plugga engelska, tråkigt sååklart! men nått som faktiskt måste göras.
Så äre..
Hmm imorn äre fredag och det innebär sista dagen före helgen! (Y) för det!
Eliin ♥ Helg! I helgen händer det väl rättså mkt. Imorn(fredag) så drar jag till stallet en snabbis och rider blacki sen så sover clara här, det blir filmkväll såklart!(y' På lördag så äre jag som sover hos nathalie och då blire oxå filmkväll typ? Hih aja kul skare bli iaf:) Imorn får jag oxå mina pengar:D härligt härligt!
Men nu ska jag sätta mej och träna engelska och kanske knapra lite på min chokladtomte som mamma köpte när hon var och handla:D Pusshej!


//eliin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0