Kina mat

Eftersom det var mammas och pappas bröllopsdag så fira vi genom att äta Kina mat. Bilder nedanför


      




Nu sitter jag här (fortfarande!) och lyssnar på musik. Vad skulle man göra utan musik??
Själv kan jag verkligen inte leva utan musik.
Går alltid runt med musik i öronen, förutom när jag inte får då. Har bestämt mej för att börja använda min Ipod igen. OM jag hittar sladden..(undra vart den kan ha tagit vägen..?..) 
Nu har jag bränt ut några skivor; Takidas nya album, Skillet, Secondhand serenade och en blandad skiva.
Lyssnar just nu på Takida - the things we owe. Så jävla bra.
Senare ska jag duscha och försöka hitta nått man kan ha på sej imorn i skolan..!
Men ha en bra kväll.



P U S S  E L I N .

Kommentarer
Postat av: Idahd

Kan inte leva utan musik jag heller!

2009-11-01 @ 18:54:21
URL: http://www.idahd.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0