Kladdis!(Y)

Heej alla söta! Kladdkakan står just nu i ugnen, ska ut ungefär kvart i 7. Bild kanske kommer på min smaskiga kladdkaka(OM ni har tur!) Känner mej rätt pigg just nu. Har lust att ut och springa men shit va kallt!? men jag ska börja springa lite mer nu för tiden, eftersom jag tröst äter...!.. men slut på det snart! Usch ful ovana!!:(

Hade ju Utvecklingssamtal idag(fattar inte VRF det heter utvecklings  samtal..?) utvecklas man under samtalet elr? haha..aja.. Med poa iaf, och han verka lite nervig, som vanligt. aja det gick bra iaf, när han väl kom igång babbla han på i 45 min! -.-' Men nu äre över iaf.

Ikväll (som det typ är nu?) ska jag mysa i sängen med kladdkaka och grädde kanske :o blir att titta på vänner iaf, älska det! och SexAndTheCity och Greys Anatomy OFC!(L) 3 toppen bra program som jag älskar! Dom snacka ju om att göra en film om V.Ä.N.N.E.R (Y) Hoppas på att dom göre iaf:) Då vet jag en som kommer köpa den iaf;P
Aja bloggar lite senare kanske, om en timme elr 2 antar jag, elr redan om en halvtimme? :o
KyssHejj!



//eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0