Lördags morgon:)

"Godmorgon"♥ Jag har typ nyss vaknat(för en timme sen) har hunnit duscha och ätit frukost.
Jag ska snart gå ner och blåsa håret och sen platta det, sminka mej och klä på mejj.
För hade tänkt åka upp på stan för lite julklapps shopping(han ju inte köpa alla julklappar i torsdags)
Aja vi får se hur det blir med det. Känner mej illamåeende ibland. Det kommer och går.
Och jag vet inte vrf :s
Men idag äre lördag, guud va mysigt! Jag älskar lördagar♥ idag blire mys framför tv'n med lite godis kanske.
Har börjat tka illa om godis, elr det kanske bara är nu när jag är såhär?
Aja äter hellre vindruvor elr melon(Y) Men julmust går alltid i(Y)
Men nu måste jag gå ner och hämta hårfönen. ha en underbar lördag alla! Pusshejj!


Veckans låt!




//puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0