♥I will love you to the day i die♥

Saknade är enormt stor, saknar dej för varje dag som går. Det går inte en dag utan att jag tänker på dej.
Du var min bästa vän♥ Min lilla vovve. Den bästa man någonsin kunnat få. Din söta lilla toffs du hade på huvvet, allt jag lärde dej, du kunde så mkt. Du lämnade aldrig min sida, du var alltid vid mej.
När man skulle sova och du låg på kudden brevid mejj och snarka, det lugnade mej och jag somna bättre, nu äre helt knäpp tyst brevid mejj och jag har mkt svårare att somna. Nu är det helt tomt.
Jag vet du var "bara en hund" som vissa kan säga men du var inte "bara en hund" för mejj.
Du var den bästa hunden i hela världen, min bästa kompis som jag någonsin haft som jag älskade mest♥ Som alltiblev lika glad att se mejj, fast jag kanske bara varit ute i 5 min, så stod du där vid dörren och viffta på svansen, och var så glad för att se mejj.
När man stog i köket och laga mat elr när man baka, du var alltid där för du visste att man kunde ju faktiskt tappa nått gott på golvet :') Så fort man tappa nått t,ex; en gurkbit (bara) Så var du snabbt där och åt upp den.
Mitt lilla matvrak♥ Men sen blev du sjuk, och jag vet fortfarande inte riktigt vrf. Du var ju pigg och såå men sen en dag bara låg du där på marken och "krampa" och mådde väldigt dåligt. Du fick åka till falu djursjukhus och göra massa prover och skit, men dom hitta inget. Sen nästa dag då du skulle fåtta komma hem låg du död i din bur.
Alldeles ensam. Det var som om en del bara dog av mej, och jag håller fortfarande att bygga upp den.
Dag för dag, bit för bit. Men ingen kommer någonsin kunna ersätta den delen som du hade i mitt liv..ALDRIG..
Du kommer föralltid finnas i mitt hjärta, jag kommer aldrig glömma dej, jag älskar dej lika mkt som jag gjorde förut och inget kommer ändra det, du är den som jag älskar mest♥ föralltid i mitt hjärta.
Vi fick 6 år tsm, det var dom bästa dagarna i hela mitt liv. ♥ 9 februari 2003  - 15 Juni 2009
Vila i frid min älskade ängel♥

          

 

       

 

       

 

   

        



//Puss Eliin♥


Kommentarer
Postat av: claraa

saknar den lilla snarkande sötisen:(

finns vännen om du vill prata om det elle nå<33

2009-11-22 @ 14:25:14
URL: http://claranatthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0