Monday!

Monday idag! jao en ny vecka med nya prov och uppsatser.. jag har nyss kommit hem från stallet, mockat och fixat fodret. Senare ikväll åker jag tbx och rider. Eftersom då får man ridhuset för sej själv(Y) (förhoppningsvis)
hade tänkt att hoppa lite idag, var SKIT länge sen jag hoppa med blacki nu. Så idag hade jag tänkt att göra det.
åker tbx till stallet typ vid 6 kanske. Hyrde ridhuset i en timme. 7-8 (Y)
men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. kanske plugga lite? kanske det kanske.
Aja ska ta och hitta på nått nu iaf. Ha en bra måndags kväll!

Outfit today:  (kommer ingen bild)

svart linne: H&M
rosa linne: H&M
Grå tjocktröjja: H&M
Svarta(tunna) strumpbyxor: nån affär i borlänge
Uggs: DinSko



//puss eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0