Morgon morgon!

Godmorgon! Har nyss ätit frukost. Inga planer alls för dagen. Men vet inte om jag skulle orka göra nått. Är trött, kan inte sova, lägger mej sent. Igår elr rättare sagt idag la jag mejj vid 3, dagen före det vid typ 2-3 och dagen före det typ 1. Jag får väl skylla mej själv.

Imorn äre skola igen..ORKA(!) neej jag orkar inte iaf. Jag vill ha längre lov. Jag orkar inte gå till skolan imorn.
Måndag det innebär 80min matte! Och jag kommer verkligen inte kunna konsentrera mejj. Jag kommer inte kunna konsentrera mej alls, på nån lektion. Det vet jag. Dagen kommer bli jobbig det vet jag oxå.
Menmen sånt får man ta. Lycka till, till mej. Nu ska jag.....?...... Hmm ingen aning vad jag ska göra nu. Som sagt inget planerat för dagen mer än att sitta här och deppa.. Hoppas alla får en bättre dag än mej. 

Men grattis till Mamma och Pappa på bröllopsdagen!(L)





K y s s  E l i i n .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0