Mysig lördagskväll?

Heej!♥ Idag har jag hunnit varit upp på stan med Eve och fikat, "fönstershoppat"(<--vilket är jävlit tråkigt, man vill ju lixom köpa allt man ser!) Såg ett par skit snygga högklackade i svart för 599! :'( Menmen.. är man pank så är man. Annars så har jag inte gjort så mkt idag faktiskt, åkte till pickaboo för att köpa godis till ikväll, och nu sitter jag vid tv'n och kollar på vänner såklart(Y)
Senare (typ vid 6) cyklar jag till "Claras" lägenhet för att ha filmkväll med clara och nathalie. (Helt ensamma i lägenheten skit skönt!) Blir film - tacos - godis - dricka  och mer? haha.
Men nu ska jag fortsätta titta på vänner ;* Ha en bra kväll alla!





Måste bara lägga upp den videon (L) Rabih sjunger - all my life :')

Rabih Jaber


Så jävla härlig röst!




//kram eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0