Nyvaken..

"Godmorgon" Jag har nyss vaknat, skulle kunnat sova längre menmen..
Idag känner jag mej typ halv"sjuk". Är trött, har ont i kroppen, halsen och huvuvdet och är förkyld.
Bara jag inte blir sjukare.. För på torsdag ska jag ju iväg ill Borlänge och titta på gymnasiumet.
Och shoppa lite julklappar i Kupolen innan jag ska dit. Håller tummarna för att inte bli sjukare.

Idag hade jag inte tänkt att göra nått alls! jag ska bara ligga här hemma och lata mej(YY)
Och vila, knarka halstabbletter och huvudverks tabbletter och bara ligga i sängen. Tänkte titta på "Man on fire" eftersom den verkar vara rätt bra, har haft filmen väldigt länge och jag har aldrig orkat se den men idag så kan jag ju göra det. Nån som har sett den? Isåfall är den bra?

Man on fire




//puss eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0