Onsdag today!

Heej!♥ Dagen har gått snabbt, vilket jag tkr är väldigt härligt(Y)(en dag närmre helg!) 
Snart ska jag sätta mej ner i sängen och plugga, kanske värma en mugg varm óboy? Aa så blire nog.
Ni vet ju alla att jag älskar varm óboy, det kan ni inte ha undgått (<--stavning??:o)
Idag mår jag mkt bättre, förutom förkyldningen då men den ska nog försvinna snart hoppas jag.
Och ikväll blire Greys Anatomy(L) Älska det programmet♥
Så då gäller det att plugga på som f*n för att hinna se det! Men det ska nog gå, jag kände mej som värsta pluggisen när jag proppa ner massa böcker i min lilla väska:s Engelska, matte och fysik :( trore va allt iaf,
neej nu ska jag plugga (plugghäst som jag är, men så blire när man varit sjuk...)
Hare bättre än mej pusshejj!



//puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0