Onsdag's morgon!

Godmorgon! Idag har jag bestämt mej att gå till skolan, är inte helt frisk, fortfarande rätt förkyld. Men det får jag väl stå ut med. Dagen kommer nog vara rättså lugn tror jag, inget speciellt som händer elr nått.
När jag kommer hem så blire pluggning på fysik provet vi har på fredag och eftersom jag inte kommer kunna plugga så mkt imorn, så blire mkt pluggning idag. Trååkigt menmen..

Aa imorn ska jag ju till Borlänge och gå på öppethus där i ett gymnasium som jag ska söka till.
Kommer åka tåg alldeles själv :( Aja jag får väl ta med mej så att jag kan lyssna på musik(Y)
Och vissa människor får väl vara lite sociala haha(L) Aja nu ska jag nog typ fixa mej lite till, drar till skolan om typ 20 min och träffar alla människor igen(Y) Men alla får ha en underbar dag!

(Ingen outfit bild kommer idag pga att min kamera är urladdad så jag hade tänkt att ladda den när jag hittat laddaren(Y)



//puss eliin♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-25 @ 13:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0