Onsdagsplugg.

Chachaa!♥ Han inte blogga på morronen förlåt, hade rätt bråttom. Ska försöka hinna imorn.
Men ibland så orkar man bara inte blogga på morronen.
Iaf... Dagen har varit bra i stort sätt.
Dom bästa gör ju såklart allt mkt roligare! Flumflum på Hk'n idag va tjejor? Kladdkaka och saft(Y)
Hihi;*

Snart ska jag plugga:'''( snälla kom och kidnappa mejj!? jag HATAR att plugga:( det äre tråkigaste som finns! men allvarligt jag måste höjja betygen. Planerar ju att komma in på ett gymnasium i borlänge, sorglit att lämna alla vännerna..:''( Menmen det är ju ett halv år kvar med dom bästa!♥ Och man vet aldrig vad som händer i framtiden.

Om jag fick bestämma skulle jag bara vilja bli typ 18 sen fåre va nog :/ jag vill inte bli gammal och rynkig! Det är en av dom största sakerna jag är "rädd" för.
Andra saker är t,ex; 
                                                                                                                   
* (bli gammal och rynkig..)
* Bli feet!!
* att nån som står mej nära dör.
* Få nån sjukdom(ALLVARLIGT jag får panik när jag mår dåligt och inte vet vad det är..)
* Bli lämnad ensam.

Aaa det är nog dom största sakerna jag är rädd för. Det låter väl töntigt men så äre.
Men jag uppdaterar mer senare. Hare bra!

Dagens outfit.


Vitt linne från; H&M
Grå tröjja från; VeroModa
Strumpbyxor från; Lindex
Uggs från; Din sko



//Eliin♥


Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Tack å tack! :)

2009-11-04 @ 18:04:57
URL: http://kungenhalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0