pluggning pågår(N)

Heej!♥ Som sagt pluggning pågår. Håller på att skriva massa saker om Nervsystemet och blablabla..
(Skit tråkigt!) klockan just nu är runt kvart i 7 och klockan 21.00 äre Greys Anatomy (L) Det kan man inte glömma. Hoppas det är ett bra avsnitt idag, dom 2 förra har inte varit så bra faktiskt, har inte hänt nått alls tyyp-.- Men jag älskar det iaf(Y)

Längtar som faan till helgen! då blire sova och va med dom bästa(L)
Fredagen spenderas i stallet med Nathalie förhoppningsvis om hon har nån häst.
Men funderar iaf på att vara i stallet hela kvällen. Smörja sadeln och tränset var länge sen jag gjorde nu, kanske måste göra det. Men har inget emot det alls(Y)
På lördagen drar jag upp på stan med Eve och fikar lite, var länge sen vi va nu iaf :o Sen blire att åka hem och äta sen iväg till dom bästa tjejorna på filmkväll:)
Undra vad vi hittar på då, Jag, Clara och Nathalie blire iaf(Y) Pusss♥ jag har bestämt att vi ska ha mkt godis!
hih jag är godis råtta! och skräckfilms nöörd (a) Men kommer bli mkt trevligt:*
Bilder kanske kommer om ni har tur! Idag har jag varit på bra humör hela dagen(Y) känt mej pigg ocg glad:)
Hk'n var ju lite flummig, förlåt till vår lärare(a):S Men nu måste jag fortsätta plugga!



//kram eliin


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tack! :D

2009-11-04 @ 18:57:22
URL: http://sandreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0