PluggPaus!

Heej!♥ Har som sagt en liten pluggpaus. Har pluggat rättså mkt nu och känns som om jag klarar provet imorn.
Idag så han jag verkligen INTE blogga på morgonen, var skit stressad, för typ 10min innan bussen skulle åka(Jag skulle ju åka moppe hade jag tänkt) så titta jag ut och det var ju typ snöoväder!:O Så det blev att kasta ner lite gympa kläder i väskan och hoppa i kläderna sen dra ut till bussen i det kalla vädret :( ingen bra start på morronen.
Men dagen har varit trevlig, flum med dom bästa i skolan såklart! Har varit rättså trött-pigg haha...
timmen i Biologi var INTE rolig(!) Jag var skiit hungrig, hade så ont i magen för det oxå -.-'
Men sen åkte man ju hem och åt(Y) Idag har det inte hänt nå trevligt alls, har spenderat eftermiddagen hemma och pluggat inför Biologi provet imorn.  Och såklart somna jag! Jag somnar alltid när jag pluggar, haha(Y) vet inte vrf men så äre:) Men nu ska jag fortsätta plugga ;*



//eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0