Seeg dag.

Godmorgon! Har typ nyss vaknat, hunnit äta frukost har jag gjort redan iaf. Idag känner jag mej trött som bara den och helt slut. Går kvällen var väldigt rolig, några enstaka bilder kommer väl .Kanske.
Men idag ska jag försöka komma ut och typ jogga kanske? Jag måste! jag känner mej så lat annars.
Vi får väl se om det blir så. Annars ska jag väl bara vara hemma och vila, känner att jag börjar bli lite förkyld:(
Inte kul alls. Ont i halsen och är snorig. Får dricka massa té och knarka tabbletter idag.





Imorgon äre skola igen. Måndag och då har vi både matte prov och idrotts prov i redskap. Hmm hoppas jag är pigg tills dess:s Jag vill klara VG-nivån iaf, men det gör jag nog för har tränat skit mkt på det.
Imorgon händer det väl inte så mkt mera, har blacki så jag drar väl till stallet efter skolan och rider, hoppas det är bra väder då.

Men nu ska jag sätta på lite musik och börja göra mej iordning.
Ha en bra söndag!



E l i i n ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0