Shiit!

Tjabba!♥ Jag har fått vääärsta blogg lust! Jag vet inte hur många ggr jag uppdaterat idag, ett antal iaf.
Klocka är nu 23.00 precis! och som sagt jag har sovmorgon imorn, ska upp typ 8 som jag oxå sa i typ förra inlägget. Men snart ska jag sova. måste ju få lite skönhets sömn iaf.. Känner mej väldigt seg just nu.. det har gått en minut sen jag skrev 23.00 och jag har inte skrivit mkt alls, aja just nu önska jag faktiskt att jag va sjuk..
Jag orkar inte gå till skolan, de är så trååkigt, alla läxor och massa skit -.- Har Biologi prov på fredag ju och jag skulle ju faktiskt plugga men planerna ändrades lite.. ;s
Men jag har bestämt mej för att få VG iaf(Y) och när jag har bestämt mej då ska det bara bli så, och sen får man väl se om det blev så.. okej jag skriver för det mesta(nu för tiden) att jag har bestämt mejj så det här har jag verkligen bestämt mej för ; 
                                         * Sluta äta onyttigt mitt i veckan.
                                         * Börja jogga mera. 
                                         * Få VG på biologi provet.
                                         * Spara pengar (när jag får pengarna)
                                         * Vara glad! (och inte deppa nå mer)
                                         * Plugga mera, höjja mina usla betyg, verkligen fokusera på betygen nu.
                                         * Få G på matte provet om typ 2 veckor (a)

Men nu ska jag sova, om jag kan. Goodnatt!


//eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0