Sjukdag..

Chacha! jaa idag är jag sjuk, har varit hemma fråm skolan. Dagen har spenderats i sängen, har legat och läst, Twilight böckerna. Elr jag läste ut tredje boken idag och ska ge mej på den fjärde i kväll elr imorn.
Jag bara älskar dom böckerna! ett tips till er boknötare som vill ha nått bra att läsa.
På basidan av boken står det faktiskt " varning för beröndeframkallning" Nått sånt ståre haha men det är faktiskt sant man blir väldigt beroende av dom.

 3:e boken                                             4:e boken
        


Imorn får vi se om jag spenderar en till dag i sängen elr om jag går till skolan.
Men tror faktiskt det blir sängen igen. Men på Onsdag ska jag försöka dra mej mot skolan:) Vill träffa alla kompisarna igen ju(Y) Men nu ska jag nog ner i köket och fixa en kopp varm oboy och sen upp till sängen och tv'n (Y) Ha en bra måndags kväll!



//Kram eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0