Sjuuk!

Heej♥ Sjuk idag igen.. Men känner mej mkt piggare det är ett stort + Så det kanske blir skola imorn:) Saknar vännerna, har ju bara legat i sängen hela dagarna.. Och det har inte gjort så jag mått bättre, har fått en faslig ryggverk -.- Bara för att jag legat i sängen och läst hela dagarna. Menmen sånt får man stå ut med.
Aa som sagt dagen spenderades ännu en gång i sängen med en twilight bok(L)
Har snart läst ut sista boken nu oxå, känner mejj riktigt stolt! Och det är verkligen sant att man blir beroende av dom :o haha:)

Men jag har iaf precis kommit ur duschen, riktigt skönt med en dusch, så nu känner jag mejj fräsch och ren(Y)
Jag brukar ju alltid ha min mobil i badrummet medans jag duschar (för att lyssna på musik) och som vanligt så hade jag det, sen när jag skulle ta den och gå upp på rummet för att leta efter mjukisbyxor då fick jag inte riktigt tag på den och tappa den rakt ner i badkaret bland skummet :s Men den klarade sej endå, elr det vet jag ju inte för den ligger avstäng där nere framför öppnaspisen. Min älskling! :(  *snyft* 
Menmen... Får se om den fungerar som vanligt senare imorn elr om nåra dagar.
Aja nu ska jag fortsätta leta efter mina mjukisar. Ha en bra kväll!



//puss eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0