Sluut!

Aa nu är filmen slut och jag ska väl krypa ner i sängen, fast är inge trött. Så kanske blire nån annan film.
klockan är 23.45 och om några minuter så äre söndag och då äre julskyltning ner på stan.
Kanske drar dit en stund, kanske inte. Vet inte riktigt än, fast skulle behöva åka ner på stan och titta efter en tröjja. Så vi får se hur det blir. Nu äre så här att jag inte hittar min sladd till systemkameran så jag kan inte lägga in bilderna, men jag tror jag vet vart den är så jag tror att jag laddar upp bilderna sen. (bilderna på mitt rum, julpyntat) Men nu ska jag nog sätta på en film och lägga mej i sängen och mysa vidare:)
Sovgott!


//puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0