Snart äre slut på veckan(Y)

Godmorgon♥ Idag äre Fredag! En dag som jag älskar(L) För det betyder att det är sista skoldagen på veckan och imorn äre helg! Idag så äre som vanligt skola och jag slutar tjugo över 3 och då drar jag hem och byder till stallkläder sen drar jag direkt till stallet:) Rider blacki och sen hem och duschar, gör mej iordning och åker till syster för att sova där. Det är vad jag ska hinna med idag:) Vad ska ni göra då? Nått fredags kul?
kanske fredags mysa? Snart ska jag åka till skolan, inte buss, men moppe. Skiit kallt kommer det bli men ja orkar inte sitta i skolan i 40min och vänta på bussen sen när man ska hem. Så då tar jag moppen ist. Aja nu måste jag hitta nå kläder att ha på mej. Ha en trevlig fredag allesammans!


//Puss Eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0