♥Till er ja älskar mest på denna jord♥

Nu sitter ja har med tårar i ögonen ja fattar inte hur ja kan vara så fuking lyckligt lottad som har dom vännerna ja har. Dom mest perfecta ungarna i hela the fuking värd!Ja kommer aldrig ALDRIG någonsin glömma hur fuking kul ja haft med er! det spelar ingen roll hur the future kommer att bli kommer alltid älska er lika mkt! Ni är alltid där för mig och nu ska ni veta att ja kommer alltid finnas där för er. För utan er är ja inget! Ni hjälper mig med problem ja hgar och får, ni får mig le och skratta och känna att ja faktiskt vill leva! Vi gråter ,vi skratar, vi bråkar vi gör precis som det ska vara vi gör precis som bästa vänner ska göra! ♥ Ja kommer alltid komma i håg Claras fördelsedag.. En dag värd att minnas. Ja kommer alltid kommai håg värje dag ja fått med er för allti betyder så mycket!" nu börjar vi sakta men säkert vandra skilda vägar och snart splitras vi babes! Ja fäller fler tårar ja önskar att tiden kunde stanna att ja alltid skulle få vara med er men ja hoppas att i sommar kommer vi fortfarande vara sjuktbra vänner BÄSTA vänner att vi fortfarande kommer älskar varandra lika mkt för ja jag kommer aldrig glömma allt! Ja älskar er och kommer alltid att göra det!

Stephanie westeberg
Nathalia Härdström
Emelie Blixt
Elin Gradin
Clara Ziden
Marcus Blomqvist ♥

N a t h a l i e


Kommentarer
Postat av: claraa

hjärtat jag älskar dig sjukt mke vet du! kommer ALDRIG lämna dig! :'o <33333

2009-12-01 @ 08:16:03
URL: http://claranatthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0