Tisdag? elr?

Heej! Jag har "nyss vaknat", råkade somna på mammas säng;s 2 sköna timmars sömn fick jag, sen vakna jag(nyss!)och insåg att det inte var nå bra att jag sov. Nu kommer jag ju inte somna senare,
elr jo det gör jag säkert(kanske?)

Idag äre väl tisdag? håller inte reda på dagarna änns längre. men idag så åkte vi(9orna) upp på karlfeltsgymnasiet (D-hagen som jag gärna kallar det, som det hette förut) gick på dom 2 program jag valt fast helt onödigt igentligen, har ju redan bestämt att jag ska till Borlänge.AJA.

Men iaf så hare väl inte hänt så mkt mer idag. mamma gjorde vofflor när jag kom hem, gottgott!
Jag har inga prov, inga läxor som det behövs lägga ner tid på alls. Det känns jätte skönt.
Ovanligt att vi inte har nått alls! och idag så slapp vi spanskan(Y) Vet inte vrf, antar att Nelly var sjuk
och att vi inte hade nån vikarie. Menmen nu ska jag dra mej neråt till en efterlängtad dusch!


//E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0