Torsdag morgon!

Godmorgon! Klockan är 07.43och jag har hunnit göra mej iordning litegranna. Sminkat mej och plattat håret nu ska jag bara hitta nått att ha på mejj. Jaru, jag känner mej rättså stressad (som vanligt:( Men jag vet inte vrf, kanske för att jag ska åka till skolan om typ 40min och jag har inte hittat nått att ha på mejj.. aja jag kanske borde gå och leta efter kläder? Aa(Y) Men först tänkte jag uppdatera lite för idag.
jag tar ju ledigt från skolan idag, för att åka till borlänge. Åka tåg helt själv(!) Guud så tråkigt! :(
usch.. menmen sen när jag kommer fram så går jag till kupolen och julklapps shoppar lite(Y) Sen möter jag pappa och vi går på öppethus i det där gymnasiumet:) Sen kommer jag hem igen vid typ tjugo i 9 på kvällen.
såå det blir min dag det. Jag kanske uppdaterar lite ikväll om jag orkar. Men nu ska jag som sagt hitta nått att ha på mejj. ha en bra torsdag alla! pusshej:*



//puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0