Trött och sliten. . .

Heejheej! nu är man hemma igen(elr har varit det i en timme) Är verkligen SKIT trött just nu och jag orkar typ inte göra nått! men det måste jag, Ska duscha IGEN och sen plugga lite fysik. vi har ju fysik prov imorn direkt på morronen(N) men iaf så verkade gymnasiumet i Borlänge skit BRA och jag ska verkligen söka dit!(Y)
Får se om jag flyttar dit under andra året:) Men första året ska jag iaf pendla -.- Lite drygt men så äre i livet..
Nu ska jag gå ner och duscha i evigheter, skit skönt! Sen blire plugg i sängen senare sova(Y) Gud så härligt!!
Aja hejdå och ha en bra kväll!

(sry för att jag inte lagt upp så mkt bilder och sånt, men kameran är oladdad:( )



//Puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0