Dööd??

Heej! Sitter här(som vanligt tänker ni då?) aja men iaf jag måste ju uppdatera! Om ni ska ha nått att läsa. 
Men iaf sitter jag här och lyssnar på lite musik, kollar andra bloggar och youtubar.
Just nu läser jag på gaybloggen.com riktigt kul att läsa faktiskt.
Läser oxå Kissie, Desirée, amandavardet, gaybloggen(dåå..) Foki och Kenza såklart(Y) Fast inte nu dåå.

Fjortisar på video! varning(!) haha..

Amir (Hiss&Diss)





Imorn har man sovmorgon, e liten stund iaf -.- börjar kvart i 10 och ska välsova tills typ 8, en timme längre än vanligt iaf. Känner mej väldigt hängig och börjar bli förkyld igen, känns i halsen.
Idag har jag inte gjort nå spec förutom skola som vanligt. Just faan jag skulle ju plugga sa jag ju :S jag visste det! hmm.. måste börja plugga. Men det är så tråkigt! nån som gillar att plugga? nej precis! INGEN.
Har inte så mkt att säga såå hare bra ikväll! Godnatt för mej snart iaf. ♥




//Eliin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0