(Y) för mejj

Saker som jag har gjort nu på kvällen som jag skulle ha gjort oxå:) fast han väl inte med allt precis.



 Pluggat matte! Så nu behöver jag inte plugga nå mer matte på den här veckan(Y)



Pluggat mkt fysik! Har ju prov på fredag och jag hinner ju inte plugga så mkt imorn för det bär iväg till
              Borlänge!(Y)


Tittat på Greys Anatomy(LL) Jag hann det fast jag hade rätt mkt att plugga(Y)



Gjort rent mina tygskor! hade dom i stallet en dag när jag skulle åka dit och ta in söt blacki så då blev
              dom väääldigt leriga :( men nu är dom rena och står nere och torka tills imorn(YYYY)


Saker som jag inte hunnit:



 Duschat :( Hann inte det, inte för att jag har nå behov av det men det skulle varit skönt med en skön
          avslappnande dusch innan sängdags. Menmen... jag duschar imorn innan jag kliver på tåget mot
          Borlänge:)


 Lagt fram kläder inför morgon dagen som jag alltid brukar göra för att slippa stress.. jag vet inte vrf jag
           inte gjort det menmen jag får väl bara ta nått som ligger nytvättat i garderoben(Y)


 Smörjt in mina onda knän :'( (har riktigt ont i mina knän just nu, har ingen aning vrf..)


 Inte kommit i säng i tid (som vanligt!) -.-'


Menmen nu ska jag faktiskt sova(Y) Hoppas alla haft en bra onsdags kväll! Pusshejj:*




//puss eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0