T o r s d a g

T o r s d a g . . .

Jaa vad kan man säga om den här dagen? Att den varit tråkig? som alla andra dagar? tyyp jaa..
Direkt på morgonen vare NP i matte, gick såklart skit! kändes skit iaf.. Men jag får väl vänta på resultatet.
Ska försöka att inte oroa mej om det nu.

Imorn äre fredag(my favorite day typ!) Sista dagen i skolan innan helg(y) underbart.
Efter skolan drar jag upp på stan för att träffa Amanda:) ska försöka hitta nått nytt plagg hade jag tänkt.
Lycka till, till mej! Tkr det är rätt svårt att hitta snygga tjocktröjor :o + skin jacka..

Direkt på morronen imorn så har jag Biologi redovisning.. Säger bara' önska mej lycka till!
Nu blire iaf sängen snart (K) Såå sjukt trött!

Bjuder på CP bilderna. Trött är jag! Och jaa jag har mössa på mej innomhus ibland.

G O D N A T T !



P u s s  E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0