TröttTröttareTröttast...

Hemma från syster nudå. Är väldigt trött! Igår blev det tacos och film och sånt.

Idag så sover jag hos nathalie(K) som vanligt (a) Har inte så mke mera att skriva så bjuder på en bra låt.

Bilder från gårkvällen dyker väl upp när kameran har laddat lite batteri, jag han ladda upp 2 bilder sen dog kameran... (N) AJa pussN!



Jag saknar vissa tider tiderna med dig
jag trampade över gränsen ditt hjärta det fångade mig
men jag sumpade chansen och gick till nån annan
men fick jag chansen nu skulle jag ha bett dig och stanna
du var som en ängel skapad för din tid
du fanns där och vakade över mitt liv
men nu är den tiden förbi och kunde jag spola tillbaka tiden skulle det alltid vara vi
minnen väcks men jag får drömma du och jag tiden den kommer jag aldrig och glömma
Du kom in blev en del av mitt liv tiden då det bara var vi
den är förbi och allt man älskar det försvinner
dagar timmar och bortglömmda minnen..




P u s s  E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0