Världens bästa Tjej♥


Hon har Brunt hår, gröna ögon(tror det i allafall ;)) och världens skönaste skratt!

Jag sitter och tiitar igenom bilderna och fäller några tårar av lycka.
Elin (pelon), min bästa vän, ord finns inte! :') som ja säger mitt regn i skolskenet♥
Utan dig vore ja inget! Åhh alla sommar minnerna! sommaren 09 har verkligen varit den bästa i mitt liv, Tack vare dej! Livet har blivigt så mycket enklare med dig vid min sida! Du och ja föralltid! Natta och Pelon, Pelon och natta! :') Jag klarar mig inte utan dig! Jag ångrar verkligen ingenting! Om ja fick chansen att göra om det skulle ja göra allt igen!
Alla våra skratt anfall på Willys, Meetinget i stallet,Alla myys kvällarna hemma, Alla Bonde samtalen!♥
 





 


♥Nathalie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0