TjabbaTjenaHallå!

Tisdagen avklarad! nu äre bara onsdag, torsdag och en väääldigt slapp fredag kvar (Y) Sen helg!
I helgen händer : fredag sover jag hos syster, på lördag så vet jag inte riktigt ;s har glömt och sen på söndag så åker jag till grönan med stall gänget :) Naajsnaajs!

Idag så vare iaf tisdag! har vart i skolan, slutade runt 1 idag men åkte hem vid 5 i 4a. När jag kom hem så prövade jag mina bruna linser (Y) va rätt obehagligt i början att ha dom, men jag vänjer mej väll. och sen åkte jag iväg till clara och snacka med henne :)

Imorn så äre onsdag och tror att vi har skolfoto då :s Eller så vare torsdag eller fredag. Aja sen så vet jag inte riktigt.
Ladda inför torsdag då jag ska träffa amanda efter skolan, hon kommer upp till borlänge så går vi till kupolen på jakt efter nå snyggt! Naaajs :D

Men nu! ska jag fixa inför imorn, packa väskan och så, lägga fram kläder så att jag slipper stressa.
Sen ska jag lägga mej och sova vid 10 iaf, innan det ska jag (om jag blir klar) måla naglarna och kika film :) Kankse käkar jag upp min b&j som ligger i frysen, har lite kvar av den (y) Men puss påer!

cp bild (den bjuder jag på) från en natt då jag inte kunde sova, hade kul med kameran (Y)





P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0