Home sweet home..

Fast jag la mej redan klockan 8 igår så var jag ändå skit trött idag! Fattar inte hur jag kan va det?
Har fortfarande den förfärliga hostan kvar oxå. Allt är lixom "super bra" just nu -.-
Fick reda på att Helena(ägare till Blacki) inte behövde mer hjälp med Blacki nå mer så nu är man utan häst oxå.
Vad ska jag syssla med nu då? F*n va tråkigt.. :( Så det blir inge mera stall för mej mera.. Bara om jag hittar nån ny sköthäst. Och hur svårt är inte det då?..

Jag och clara har bestämt att vi ska börja gymma oxå, på hennes pappas jobb.
Så man får ju lite motion iaf, och till sommaren ska jag börja jogga igen(Y) men skulle vilja ha häst oxå.
Det är bara så skönt att komma ut och göra nått annat en stund. Bara galoppera nånstans. inte behöva tänka så mkt. Aja dom dagarna är väl över... men nu ska jag plugga SO och typ arbeta med mina 2 uppsatser. JIPPI! -.-''
Aja hare bra! Uppdatera senare kanske.
Pussar!(K)

Bilder på tröjjan jag hitta i borlänge men inte kunde köpa(inga pengar med mej)

Satt helt själv på donken i borlänge och åt Mc flurry(stavning) och pluggade.

Tröjjan från VeroModa som jag inte kunde köpa -.-'








//E l i i n ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

När får du comviq?

2010-01-19 @ 19:29:52
Postat av: Robinklinga

Finaste!<3333

2010-02-05 @ 20:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0