Pluggpaus!

Nu tar jag en kort pluggpaus, har skrivit ut allt jag ska plugga på i So'n. Känner mej duktig som skrev allt. Blev 4:a sidor. Ska träna lite mer på det när jag bloggat klart.

Imorn blire inge vanlig skola för mej, ska till borlänge och vara med på ett gymnasuim där, ska söka dit sen.
Är faktiskt lite pirrig:$ Undra hure går för mej, det får ni veta imorn. Uppdaterar väl sen när jag kommer hem på kvällen.
Visste ni att dom på det där gymnasiumet jobbar från 8.00-16.00 :s va jobbigt! men det komme jag nog inte bry mej om sen när jag går där, för jag får ju hålla på med saker jag gillar. Att baka!
Men nu, back to pluggningen! Hare fint!
Pussar!(K)



//E l i i n ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0