Å-dal tiden (L)



Bild lektionerna  :')

   

Tuneringarna vi haft :')


kemi lektionerna med bert :'D
   

Vinterdagen i Åsbo :')

jag och clara :')

jag och natthis :')


Nu kommer vi aldrig mera gå i samma klass, i samma skola. Alla försvinner åt olika håll, vissa kanske man träffar ibland, snackar med ibland men andra försvinner, man snackar inte ens längre.. Så sorgligt att det ska vara så ju :( 

ååh vad jag kommer sakna allt, engelska lektionerna med barbro då man var fullt upptagen med pappers krig m filip och fredrik, bildlektionerna med snusk kalle ahah, kemi lektionerna med knas bert! So lektionerna med tjuriga magnus! matte lektionerna med lena då man jobbade sååå "hårt" ahah! Svenska lektionerna med micke och facebook stunderna när man inte orka jobba, fast egentligen borde ha jobbat! ÅÅh vad jag kommer sakna allt det där! Fyfaan för förändringarna i livet ibland asså! :'( Menmen så är livet...

Don't say Goodbye




P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0