EnDödadGeting+EnSåkalladÄlgfluga!

Har sprungit runt som en galning efter en geting, skrikit har jag gjort oxå! USCH vad jag hatar getingar och andra småkryp. Men nu ären död MOHAHAH! (a)

Igår typ vid halv 2 på natten gav jag mej ut på en liten promme för jag kunde inte sova, fööör mke saker i skallen att tänka på.. kanske va ute en halvtimme ungefär. Aja när jag om in så hade jag en sån där äcklig såkallad "älgfluga" såååå jävla äcklig! Asså den var riktigt svår att döda oxå! jag stampade på den, smällde handuken på den och hällde vatten på den!! Men den dog inte! Så då tog jag syster gympa sko och mosa den! Mohihi dåå dog den allt. Känner mej lite som en mördare här! menmen äckliga kryp är bara ÄCKLIGT!
Och kryp som sätter sej på mej slutar med att dom dör! (a)

Bjuder på en westlife låt!


I don't believe that things are said and done
I only hope there's still time to be the one
we can work it out
If only you let me,



P u s s E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0