HALV 6!? :O

Borlänge here we come!

Söndag idag då! Tro det eller ej men idag vaknade jag halv 6! Skulle egentligen gått upp 7 för att åka ut till stallet och rida och mocka för att jag ska med ett tåg vid typ tjugo över 11, jag och clara drar till borlänge och shoppar lite idag! Spenderar lite pengar, passar ju bra att åka idag eftersom det regnar lixom (y)

Men iaf så stack jag till stallet vid 6, red lite och mockade, sen åkte jag hem och duscha, åt frukost och satte mej vid tv'n. Men nu är jag iaf redo och klar att åka till borlänge för lite shopping!





 

Baseball tröjan: Gina tricot
Linne: H&M
Tights: H&M
Ringar: glitter, smycka och guldfynd
armband: modegallerian
klackskor: Dinsko





P u s s E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0