Jag har ont i min arm ju! :'(

Jääävla geting!

Jag har såklart fortfarande ont i min arm :( jävla geting säger jag bara! Hoppas det blir bättre imorron.

Imorron(eller idag) äre förresten torsdag, då ska jag sova hos syster (y) Annars händer det väl inte mke alls, kanske tar mej en sväng på stan, behöver vara ifred och tänka, reda ut saker i huvudet som ligger och gnager!

Iaf nyss så hittade jag min kamera sladd! snacka om att jag blev gla'!! Så nu kommer det bli värsta bildbomben på bloggen nåndag! Ska iaf lägga upp nåra bilder från lillsjön när jag,clara, nathalie och filip och fredrik var där + när jag och clara var på holmen + bilderna från slätviken + nåra egobilder (a) Lekte lite med maschara och kameran!
Men ni får väl vänta er en bildbomb!


Nu ska jag då iaf soova! goo'natt påer (K)




P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0