Just ja så vare ju!

Nej jag har inte glömt att jag ska ladda upp bilder på dom nya kläderna jag köpte i borlänge!

Jag vet att jag inte laddat upp bilder på de nyinköpta kläderna men det kommer senare när jag knäppt korten (a)
och anledningen till att jag inte blogga igår kväll var för att jag och clara bestämde oss för att åka ut till fornby med Marcus och Adde (y) kvällen var iaf väldigt rolig! + att vi åkte fyrhjuling (!) Aaas kul!
(vi blev kvar där över natten)

Idag så drog jag och clara hem vid 1 typ, när vi hade åkt i typ 20min så äre nått som sticker mej typ i armen, gjorde aaas ont! Jag skriker och stannar, tar av mej tröjan och ut kommer en geting!! Usch har as ont i min arm nu :'( Aja sånt händer väl... men inte ofta



P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0