Lite allt möjligt!

Idag vare lördag och har spenderat hela dagen på stan med nathalie, hon piercade ju näsan (y)
Blev fin fint! Senare så mötte vid Mackan och åt pizza, var verkligen inte sugen men hade inte ätit på hela dagen så det fick bli pizza.. usch ska sluta med onyttit ;s Idag har jag inte käkat nå godis eller nå chips (Y) Bara druckit coca cola och saft. Duktigt!

Nu så sitter jag faktiskt i sängen och kollar på Bones och dricker saft. Ska väl snart sova för imorn ska jag upp halv 9, konfirmation klockan 11.. Min syster konfimeras imorn. Blir att sitta i en kyrka -.- Inte det roligaste..
Aja iaf innan jag sover så laddar jag upp lite bilder :)

Mjukis shorts'en jag köpte

pudret jag köpte

hittade/käkade årets första smultron :)

Min frukost idag haha :)


Nathalie på stan (hon skulle käka)




P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0