Snart Eclipse!! ♥

Kom för en stund sen hem från stan, har vart där från klockan halv 1 ungefär med nathalie och natthis (Y)
Köpte en vanligt mörkblå tjock mys tröjja och ett par gråa mjukis mys short's ahah :) Känns som jag bara köpte mys plagg idag haha (Y) När nathalie hade dragit hem så gick jag och natthis och köpte glass, mumma!
Sen kika vi runt lite till. Vi blev nästa överkörda av en buss!!!! :O

Och nu är jag hemma, ska väl typ snart göra mej iordning för att åka in till stan igen och kika på Eclipse med syster!!
Har väldigt höga förväntningar av den eftersom alla säger (förutom wohlfart) att den var skit bra! Så jag hoppas på det nu oxå! Aja hoppas ni får en trevlig kväll (K)

Jag bara älskar twilight filmerna!! :O




P u s s E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0