Tjhaaaaa!

Jadu, gud vad det går dåligt att blogga :O Jag vettefan vad jag ska skriva om, visst jag har skit mke att skriva om, och massa bilder att ladda upp! Men det kommer i veckan!

Igårkväll var jag lillsjön med några knasbollar, dvs Clara, Nathalie, fredrik och filip. Vi grilla och bada och hade trevligt (y) BILDER KOMMER!

Idag så äre tisdag och min syster fyller 17, grattis! Men iaf hon är inte ens hemma idag, kommer antagligen hem ikväll, hon har vart i polen och runt om i världen med hennes booyfriend som kör speedway.
Aja blir väll att fira henne ikväll då!

(det kommer bilder från: Slätviken m clara, kvällen i lillsjön, mina fixade naglar, ny inköpta saker, och lite andra bilder(Y)



P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0