Magsjuka...

Jaa jag kunde ju inte blogga nå mera igår för att min kväll (från kl 8 till 12 - halv 1) spenderades med huvudet i toaletten -.- FYFAN för magsjuka... Dock mår jag lite bättre idag, inge illamående iaf.

Iaf imorn så äre Midsommar + att vi ska fira min syster som fyller 14 år. Hoppas jag känner mej bättre imorn, så att jag slipper ligga i sängen hela dagen -.- Och förhoppningsvis orkar åka iväg till Nathalie och grilla en sväng :) För usch jag tänker verkligen inte ligga i sängen på midsommar :( Tråkigt!  Men nu ska jag väl fortsätta vila eller nåå sånt liknande... Hare bra!

Jag lovar att GBG bilderna dyker upp nån dag när jag orkar och mår bättre!


P u s s E l i i n ♥

Kommentarer
Postat av: claraa

krya på dig för fan!!<3

2010-06-24 @ 20:48:08
URL: http://knappareknappast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0