All Alone. . .

Älskling har för en stund sen åkt hem och jag saknar han redan! men som tur får jag träffa han imorn igen(L)
Älskar dej <3

Nu ska jag typ ta nått att äta(tror jaa) för idag så har jag inte ätit ett skit! Bara fikat som clara bjöd på när vi var ner på stan. Känner mej inte ett dugg hungrig så vi får se om jag äter nått elr inte.

Men en sak är säker iaf och det är att jag ska lägga mej i sängen igen och kika film, men vet inte riktigt vilken film än. Är fortfarande riktigt förkyld och tror att jag har feber igen... skit..

Imorn äre tisdag och på dan så ska jag träffa älsklingen och sen på kvällen drar jag hem till clara och har filmkväll med hon och Hannes(Y)
Pussar(K)



//E l i i n ♥

Kommentarer
Postat av: sabina

vem är din älskling? (A)<3

2010-03-01 @ 20:36:11
Postat av: Eliin

Svar till sabina: Robin :)<3

2010-03-01 @ 20:45:36
URL: http://pelonochnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0