sa du sten? YES!

Hello the blog!

Fatta va glad ja är i dag asså! :D
vilken sjukt bra yes dag det varit ;)
Allt som varit yes i dag och igår
♥♥♥♥♥♥♥♥
1.Ja blev helt överlycklig av mina nya beckfilmer (YES)
2.Jag hittade mitt kvitto till telefonen (YES)
3.Remi skoddes och ja ville verkligen rida(YES)
4 humöret på topp!(YES)
5. Jag fick reda på att man kan köpa apa billiga busskort i skolan (YES!)
6. Jag kände mig lite frisk(A)(YES!)
7.Natthis hade också humöret på topp!(YES)
8. Mormor köpte tugemi åt mig! (YES)
♥♥♥♥♥♥♥♥
8 yes på två dagar ;D woooohooooooo!
HAHA okejj,ja erkänner känner mig lite nördig när ja läser listan och ser vad ja ee så lycklig över... Men WTF lika glad hur som hellst! :D
Va ba tvungen att ladda upp en bild på lite stenar också!! :D



Puss nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0