F Ö R S E N A T ! -.-''''

GodMorgon på er!

Onsdag idag, mitt tåg skulle ha gått 8.04 men det var kraftigt försenat
så det kommer inte förrens 8.45 ! om nåra min asså.

Men då tänkte jag såhär att jag skiter i att åka med det tåget för jag missar ändå min enda lektion jag har på morronen som börjar 8.55 och jag missar mentor tiden. Så ist tar jag ett tåg så att jag kommer fram till borlänge 11 och då hinner jag med engelskan, svenskan och datan :)
NAJS!

Idag så börjar ÄNTLIGEN Grey's Anatomy!!! Guuud vad jag har längtat tills den här dagen!
Iaf för alla som inte vet så äre klockan 21.00-22.00 på kanal 5! (Y)

(En gammal bild, Izze och george är inte med längre :'( Inte dr burke heller tror ja ?  ) GREY'S ANATOMY ♥

Hoppas alla får en toppen dag! 



P u s s P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0