Sleeeep timeee

Hallojj, vet att jag inte haft så bra uppdatering men ska försöka bli bättre (y)
Skulle blogga igår men jag publicerade aldrig inlägget -.- Drygt. Men nu bloggar ja ju iaf.

I fredags var jag i lägenheten med clara hela kväll, Hannes och Mackan var oxå där :) vi kika på lite tv och så.

I lördags så sov jag länge sen typ på kvällen så åkte jag till kopparhallen för att träffa clara och steff och natthis (Y) ch så vare lite annat trevligt folk där :) Sen på kvällen drog jag och clara ut och träffa lite folk på stan, najsnajs!

Och idag söndag så har jag typ ba vart i stallet sen träffa jag nathalie på kvällen, kom för en stund sen hem och snart ska jag sova. Har typ inte mke intressant att skriva, bara att jag ska förbättra uppdateringen!






P u s s P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0