Godatt snart !

Godnatt snart!

Snart ska jag släcka ner och sova, fan va skönt! Om man ens kommer få sova inatt, som vanligt -.-
Men idag har jag vart på akuten och kollat upp hostan som jga haft i snart 3 veckor! fick lite cocillan och recept på det så att jag ska kunna sova på nätterna iaf (Y) Ska ner typ snart och ta det så ska jag nog kunna sova.

Idag vare iaf söndag, hemma sj idag eller iaf nästan, syster va hemma oxå. Aja runt 2 idag så drog jag ut till stallet och red seven, gick bra! Efter att jag och syster gjort mat och käkat så fick jag lov att åka till akuten -.-
Äckel hosta! Aja där fick jag iaf vänta i typ 2 timmar på ett recept! Menmen så äre...

P O K

Min nya piecring som syster köpte åt mej (YY) TACK!






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0