HEEEEMSKA HOSTAA!

Ligger nere i vardagsrummet och kikar på Grey's Anatomy (DVD) och har precis ätit b&j. NAJS!
Egentligen borde jag sova nu men eftersom jag inte ska till skolan imorron så gör jag inte det, men ska öra snart.
Är trött och har ont i huvudet..

Anledningen till att jag inte ska till skolan är för att min ret hosta har blivit värre -.-
Jag kommer hosta ihjäl mejj allvarligt! Så det är ju ingen idé att åka till skolan och sen inte ens få vara med i köket. Så jag blir hemma måndag och tisdag. Aja sköönt endå eftersom jag inte tkr om att vara i charkten (Y)

Idag så har jag typ inte gjort ett skit! Jag åkte till stallet och red seven och Amanda va snäll och följde med som sällskap och tog lite bilder (YY) TACK! :*

Det kommer lite bildet på olika saker som jag lovat!

Jag och nathalie hade lite kul med smink och kamera i fredags (Y)



Myys med lillvovven idag ;**

Cp hund haha :)

min nya mössa (Y) mörk blå med vit/grå toffs (YYYYYY)

Grey's Anatomy och b&j (YY) mys kväll

såhär hittade jag min katt sovandes bakom dörren ahah, trodde han var död först men det var han inte(Y)  


Nu ska jag gå och torka håret sen soooova!



P e l o n ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var roligt att följa med! Fast usch va mesig jag var! He he he.. ;) <3

2010-10-11 @ 10:48:41
URL: http://jenssens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0