Dagen efter!

Igår vare ju fest hos adde och det va sjukt kul verkligen :) Tror vi la oss runt 3 - 4 och vaknade runt 11 nångång.

Och idag äre söndag och jag har knappt gjort nått, inte för att jag vill/orkar göra nått, är sjukt trött! Ska bli skönt att få sova senare.
Det jag har gjort idag är duschat för att jag kände mej otroligt äcklig, sen så städade jag lite på rummet bara (fick värsta rycket!) sen åt jag och nu ligger jag i sängen och döööööör. Nejdå men nästan såå!
Skulle vilja åka och köpa lite godis eller nått gott att mumsa på och kolla film och lite sällskap skulle inte sitta helt fel! :/ Ajjaaa..

Tänkte visa upp lite nya grejjer som jag köpt i veckan.

deo och armband från H&M

4 st nya näspiercingar!

( blev ett lite rörigt inlägg ;S )



P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0