. . .

Lovar du att vara ärlig? Aa

Du heter?
Elin Gradin Beronde av? jaa, vettefan Vad behöver du mest just nu? Mke pengar, sitter aldrig fel. Vad får du oftast komplimanger för? hmm.. mitt utseende o min kropp Hur imponerar man på dig? vara sej sj är ju väldigt viktigt,
lite humor iaf och rätt pratglad och såklart snäll!

Brukar du skratta för dig själv?
ja det händer
Var bor du?
Utanför krylbo i en liten håla som heter brogård Trivs du där? duger Vad har du för mobil? LG Nästa mål i ditt liv? ta studenten
Vem ringde du senast?
Ärtskidan Hur känner du dig nu? tom När blev du fotad senast? ja de var väl när nathalie och jag skulle
fixa bilder till headern ;s
Vanligaste färg på dina kläder? hmm inte en aning Vem saknar du? Han.. och min lilla ängel uppe i himlen <3 Är du blyg? vid vissa tillfällen kan jag bli lite blyg, men inte ofta Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Aa börjar göra det
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?
Jaa... jag har
inte en aning faktiskt, kanske verkligen lära mej hur en kille tänker i vissa lägen ;)
Är du nöjd med ditt liv? Njaaaa Vad är det värsta du vet? Idioter och......aa idioter helt enkelt! Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? föör mke Vad längtar du till? tills allt blir bra och tills ja fyller 18! tills jag tar
studenten och tills jag skaffar lägenhet.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Aaa Vad är det finaste du fått? ojj, inte en aning! Om fem månader? Hoppas jag att allt e normalt och att jag mår bra Om ett år? Har jag bara 1 år kvar i skolan! Och jag fyller då om en vecka 18.
LÄNGTAR!!

Du samlar på?
inget.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
De närmaste vännerna jag verkligen
kan lita på och som alltid funnits där <3
Har du strumpor på dig nu? ja ett par röda Är det okej att gråta? klart det är. När grät du senast? Aa.. va väl igår.

HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös:
Yes
Hånglat med nån riktigt ful: Aaa
Hånglat med fler än 50 pers: nej de tror ja inte
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja
Gjort något riktigt dumt? Om jag har.
Gjort något du verkligen ångrar? Aaa som fan
Åkt ambulans? Nepp
gjort nåt olagligt? Aa, men vem har inte ?
Skämts över dina föräldrar? Vissa tillfällen
Sagt jag älskar dig och menat det? Aaa
Tar du droger?
Dricker du? aa
Vilka kläder sover du i? Underkläder eller i sovtröjja typ
Vad hatar du verkligen? Stora idioter (och dit räknas mobbare, vissa killar
och sånt där ni vet)

Varit kär? Jafan
Är du ensam nu? Nej 2 av hundarna ligger här o sussar så sött!



P e l o n ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0