Höst..

 1 5  A u g u s t i

Man känner verkligen att hösten är påväg, de blir mörkare tidigare + att de verkligen blir mörkt nu på kvällarna oxå. Fyfan hatar hösten och jag hatar vintern! Visst de kan va mysigt vissa dagar men annars hatar jag de.

Aja idag har jag inte gjort mke, fick mitt paket från hööks idag (Y) Det gjorde min dag! Och sen har jag vart i stallet och ridit bästa sevenbus :) och nu sitter jag i soffan i köket och dricker te.

Har duschat och gjort kladdkaka nu på kvällen så de blir mys i sängen. Ska försöka lägga mej vid 11 idag iaf, så nu ska jag upp och kolla film och klä på mej eftersom jag bara sitter i handduk fortfarande!

PUSS




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0